Bezorging & Veelgestelde vragen

  • Bij KD Verhuur zorgen we er graag voor dat alles vlekkeloos verloopt. Daarom bieden wij een bezorg- en ophaalservice. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het aantal gereden kilometers. Wil je de producten die je wilt reserveren laten bezorgen en ophalen?

    Voor €0,75 incl. 21% btw per gereden km bezorgen we alles bij jou op locatie en komen we het na afloop ook weer ophalen. volgens ANWB route planner snelste route. 

    Neem dan vooraf aan de bestelling contact met ons op. Samen maken we een schatting van de kosten voor onze Haal- & Brengservice. 

  • Dat is zeker mogelijk! Je bent welkom bij ons aan de Kolk 16 te Arkel. Bij het afhalen betaal je natuurlijk geen bezorgkosten!

  • Bij het ophalen vragen we je om vertoning van een geldig paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Alleen bij vertoning kunnen we de producten aan je meegeven. Bij het afhalen kan je contant betalen maar is het ook mogelijk om te pinnen.

  • Bij het afleveren van de producten helpen we je graag met installatie/opbouw van de daarvoor in aanmerking komende producten.

    Heb je hulp nodig bij het opzetten van een van onze partytenten? We rekenen € 3,00 per m2 met een minimum van € 75,00 incl. 21% btw. 

    Voor het installeren/opbouwen van een van onze producten is het belangrijk dat je voorafgaand aan de bestelling contact met ons op neemt! 

  • Je kunt bij het plaatsen van je bestelling direct afrekenen of aangeven dat je dit contant wilt doen op locatie. Op locatie heb je de mogelijkheid om contant en via pin te betalen. Mochten we na het betaalproces erachter komen dat iets niet helemaal klopt aan de bestelling nemen we contact met je op. Een geannuleerde bestelling die al betaald is wordt binnen 7 werkdagen teruggestort via de betaalmethode waarmee de reservering is geplaatst.

  • Bij ieder product geven we aan wat de voorraad hiervan is. Handig voor jou want dan kun je gelijk zien of je deze kunt reserveren. Soms kan het voorkomen dat je een melding krijgt dat het product niet op voorraad is. Neem in dit geval even contact met ons op, vaak zijn wij hierin erg flexibel en vinden wij indien nodig een alternatief!

  • Al onze producten worden op rollend materiaal en/of in stapelkratten geleverd.

  • Het is niet altijd nodig om een borgsom te betalen. Dit is afhankelijk per product en wordt op de pagina van deze producten en tijdens het afrekenen aangegeven.


  • Wij zorgen ervoor dat alles schoon en klaar om te gebruiken is af te halen of bij je wordt geleverd. Maar naast dit doen wij zelfs de afwas en hoef je hier dus niet over na te denken als je bij ons huurt!

    Servies en bestek mogen vuil retour en ook tafellinnen hoort hierbij, we vragen wel om deze droog en ontdaan van etensresten retour te leveren.

  • De prijzen van onze producten kunnen verschillen per dag. Alle prijzen zijn daarom één dagdeel geldig. Alle prijzen in onze webshop worden weergegeven exclusief BTW. Tijdens het afrekenen worden de prijzen weergegeven inclusief BTW. Onze prijzen kunnen dagelijks veranderen.

  • Vanaf het moment dat je onze producten in ontvangst neemt, ongeacht via bezorging of ophalen, ben je zelf aansprakelijk voor diefstal, vermissing of beschadiging van onze producten. Mocht dit gebeuren dan brengen we bovenop de standaard huurkosten extra kosten in rekening voor bijvoorbeeld reparatie of vervanging van de betreffende producten. Controleer daarom altijd bij het afhalen of leveren de door jou bestelde producten. Klopt er iets niet? Neem dan direct contact op.

    Na de huurperiode controleren we alles op eventuele beschadigingen of gebreken. Mocht er tijdens de huurperiode een product stuk gaan, neem dan contact met ons op zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

  • Bij ieder evenement en elke bijeenkomst doen wij ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te regelen. Hier steken we dan ook graag veel tijd in. Mocht je jouw reservering tóch willen annuleren, dan zullen we helaas kosten in rekening moeten brengen.

    Bij annulering tussen twee en vijf dagen vóór het begin van je huurperiode wordt er 10% in rekening gebracht. Annuleer je jouw reservering binnen twee dagen voordat jouw evenement of feestje begint? Dan bedragen de kosten 50% van de totale huurprijs.

    Wordt jouw reservering op de dag waarop de huurperiode begint geannuleerd? Je betaalt 100% van de totale huurprijs; alle voorbereidingen zijn dan namelijk al getroffen.